Categorieën

Klantenservice: veel gestelde vragen

Op deze pagina proberen wij de meest voorkomende vragen voor u te beantwoorden, wij kunnen ons ook voorstellen dat er specifieke vragen zijn. Neem hiervoor contact met ons op per mail of telefoon zodat wij u verder kunnen helpen. Wij staan voor u klaar om deze vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wij leveren onder de Algemene Leveringsvoorwaarden voor Internetshops, opgesteld door de Stichting Webshop Keurmerk. U kunt onze algemene verkoopvoorwaarden HIER downloaden.

Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan  s.v.p. telefonisch contact op met onze Klantenservice 050 8539686 of stel uw vraag via het contactformulier, wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.
 

Veel gestelde vragen
 Is Heerlijk Water aangesloten bij een Keurmerk?
Bestellen
 Wat is de bestelprocedure?
 Zijn alle producten op voorraad?
Betalen
 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
 Kan ik achteraf betalen?
Prijzen inclusief Btw
 Zijn prijzen inclusief of exclusief BTW?
Verzenden
 Wat zijn de verzendkosten?
Levering
 Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?
 Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?
 Als er iets beschadigd is, of de bestelling niet compleet is, wat moet ik dan doen?
Levertijden
 Welke levertijd heeft mijn bestelling?
 Wat als de bestelde producten niet op voorraad zijn?
Klachten afhandeling
 Wat te doen bij een klacht of garantieclaim?
 Wat houdt de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk in?
Niet goed-geld terug
 Wat houdt de niet goed geld terug garantie in?
Retour zending
 Is er een retourmogelijkheid en niet tevreden geld terug garantie?
Afkoelingsperiode en herroepingsrecht
 Wat is de afkoelingsperiode?
 Gebruik maken van uw herroepingsrecht.
Invoerrechten
 Moet ik invoerrechten betalen als ik in het buitenland bestel?
Nieuwsbrief aanmelden